Hewlett Packard Enterprise szerviztevékenység

Garanciális és azon túli javítás.

Hewlett Packard Enterprise szervizpartnerként, a  DIGITAL Kft jogosult alábbi termékcsaládba tartozó eszközök garanciális javítására:

  • HPE Proliant Blade szerverek
  • HPE Proliant ML szerverek
  • HPE Proliant DL szerverek
  • HPE Proliant SL szerverek

Cégünk tapasztalt, gyártói szakirányú képzésein tanúsítványt szerzett szakemberei rendelkezésre állnak a szegedi és a budapesti telephelyeinken meghibásodás bejelentése esetén.

Hiba bejelentése:

Rögzítse a hibát online elérhető helpdesk rendszerünkben: https://helpdesk.digital.co.hu/

Kérjük minden esetben jelölni a meghibásodott eszköz típusát, pontos sorozatszámát és a hiba leírását ahhoz, hogy az Ön gyors segítségére lehessünk, a szükséges intézkedéseket megkezdhessük a gyors javítás érdekében.

Szervizünk az eszközök, szerverek javítását a garanciális és az azon túli időszakban is teljes körűen végzi.
A garancián túli szervizszolgáltatás ellátása általában átalánydíjas javítási és karbantartási szerződés keretében történik, de az eseti hibák javíttatására mód van szerződéses viszony nélkül is.

Beszállítói partnerkapcsolatainknak köszönhetően, gyorsan tudunk segíteni az alábbiakban is:

  • Új HPE hardver, szerver alkatrész beszerzése
  • Gyártó által felújított, teljeskörű garanciát biztosító (HPE Renew) hardver, szerver alkatrész beszerzése
  • Felújított (Refurb) hardver, szerver alkatrész beszerzése
  • Lejáró garancia hosszabbítása

Kérje ajánlatunkat, forduljon hozzánk bizalommal!

    Név (kötelező mező)

    Email cím (kötelező mező)

    Telefonszám

    Üzenet