Szerviz

DIGITAL Kft. fő profilja a felhasználói igényeknek megfelelő hardver és szoftver rendszerek kulcsrakész szállítása. Ezen felül számítógépek és perifériáik alkatrészei, számítástechnikai eszközök, kellékanyagok, irodatechnikai termékek forgalmazásával, számítógépgyártással, hálózattervezéssel- és építéssel valamint mindezen termékek garanciális és azon túli szervizelésével, karbantartásával is foglalkozunk.

Eszközeink:

Cégünk a korszerű informatikai berendezések telepítéséhez és karbantartásához szükséges eszközökkel rendelkezik. Minden szakember számára biztosított a számítógép, nyomtató, internet és intranet kapcsolat. A Kft. gépkocsiparkja összesen 9 db (5 db szerviz- és 4 db tehergépkocsi) járműből áll.

Munkatársaink mobiltelefon elérhetősége akár külső munkavégzés esetén is biztosítja a vállalat telephelyéről a megfelelő gyorsasággal történő irányíthatóságot.
Vállalatunk 4 db telefon fővonallal, 2 db fax-fővonallal, saját weboldallal és levelezőrendszerrel, valamint fix internet kapcsolatokkal, belső intranet hálózattal rendelkezik. Ezek a külső és belső tájékoztatás megfelelő biztosítékai.

Telephelyeink, emberi erőforrásaink:

Ingatlan tekintetében a vidéki központunkban saját tulajdonú ingatlanban – összesen 460 m2 alapterületen – korszerűen kiépített kommunikációs infrastruktúrával működünk. A működési folyamatrendszer hatékonyságát a Digital Kft. 14 főből álló munkaerő gárdája biztosítja.

A vállalat rendelkezésére megfelelő számú és képzettségű szakember áll a kereskedelem, logisztika, szállítás, telepítés, üzemeltetés, karbantartás és szervizszolgáltatás elvégzéséhez.

A Digital Kft. szerviz szakemberei végzik az új és a javított eszközök helyszíni kiszállítását, üzembe helyezését, rendszerbe állítását. Továbbá az elsődleges hibaelhárítást, a felhasználó problémáira történő azonnali reagálást, valamint az alkatrész, szerviz- és cserekészlet raktározását. Informatikai rendszertámogató szolgáltatásaink révén szakembereink az üzemeltetett rendszerek teljes ismeretével bírnak. Akár rendszerszintű beavatkozásokat is tudnak alkalmazni szükség esetén távfelügyeleti rendszeren keresztül.

Amit érdemes még tudni:

Online HELPDESK szolgáltatásunk folyamatosan, a nap 24 órájában elérhető. A beérkező bejelentések kiadása az illetékes szakembernek az informatikai rendszerben történő rögzítés után történik meg.

Szervizünk az eszközök – beleértve harmadik fél által szállított eszközök – szerviztámogatását a garanciális és az azon túli időszakban is teljes körűen végzi.
A garancián túli szervizszolgáltatás ellátása általában átalánydíjas javítási és karbantartási szerződés keretében történik, de az eseti hibák javíttatására mód van szerződéses viszony nélkül is.

Szervizünk gyors reakcióidővel vállalja meghibásodott nyomtatók, szünetmentes tápegységek javítását (akkumulátorok cseréjét) és karbantartási munkálatok elvégzését is, akár helyszíni kiszállással.

A piacon működő legfontosabb gyártókkal a hosszú ideje meglévő partneri kapcsolat szerves részeként a Digital Kft. munkatársai folyamatos szakmai továbbképzésen vesznek részt. Ezek magukba foglalják a legújabb hardver és szoftver kiépítések és verziók, hálózatok, és komponensek kereskedelmi és technikai ismereteit.

Több millió Ft-os raktárkészletünkkel több termék szállítását is azonnal tudjuk biztosítani, leszállítani. A napi üzemeléshez szükséges fogyóeszközöket (festékszalag, toner, tintapatron, speciális papírok, fóliák, címkék) általában raktárról szállítjuk.

Nyilvántartási rendszereink segítségével az értékesített és szervizelt eszközök „életútja” végigkövethető, az egyes szervizesemények pontosan visszakereshetők. Ezek a rendszerek szakembereink munkájának támogatása mellett az ügyfelek számára is segítséget jelentenek az informatikai eszközpark tervezésében, hibastatisztikák, vagy akár nyilvántartások elvégzésében. A végrehajtott munka minden esetben munkalapon rögzítésre kerül, amelyet az ügyfél leigazol, és ez képezi az elszámolás alapját.

A garancián túli ügyintézés folyamata

  • A hibás eszközt bevizsgáljuk és amennyiben a javítást rentábilisnek tartjuk ajánlatot adunk a munka elvégzésére.
  • Ha ez alapján nem kérik a javítást, akkor a bevizsgálási díjat kell kifizetni.
  • Ha a javítás megrendelésre kerül, akkor beszerezzük a szükséges alkatrészt és elvégezzük a munkát. Cserealkatrészként az eszköz gyártójának vagy külső (third-party) gyártó(k) termékeit alkalmazzuk, melyekre a gyártók által vállalt jótállási időt tudjuk vállalni.