Szerviz

Cégünk fő profilja a felhasználói igényeknek megfelelő hardver és szoftver rendszerek kulcsrakész szállítása, melyhez a számítógépek és perifériáik, számítógépek alkatrészei, számítástechnikai eszközök, kellékanyagok, irodatechnikai termékek forgalmazásával, számítógépgyártással, hálózattervezéssel- és építéssel, valamint mindezen termékek garanciális és azon túli szervizelésével, karbantartásával is foglalkozunk.

Cégünk a korszerű informatikai berendezések telepítéséhez és karbantartásához szükséges eszközökkel rendelkezik, így minden szakember számára biztosított a számítógép, nyomtató, internet és intranet kapcsolat. A Kft. gépkocsiparkja összesen 9 db (5 db szerviz- és 4 db tehergépkocsi) járműből áll.

Munkatársaink mobiltelefon elérhetősége akár külső munkavégzés esetén is biztosítja a vállalat telephelyéről a megfelelő gyorsasággal történő irányíthatóságot.
Vállalatunk 4 db telefon fővonallal, 2 db fax-fővonallal, saját weboldallal és levelezőrendszerrel, valamint fix internet kapcsolatokkal, belső intranet hálózattal rendelkezik, amely a külső és belső tájékoztatás megfelelő biztosítéka.

Ingatlan tekintetében a vidéki központunkban saját tulajdonú ingatlanban – összesen 460 m2 alapterületen – korszerűen kiépített kommunikációs infrastruktúrával működünk.
A működési folyamatrendszer hatékonyságát a Digital Kft. 14 főből álló munkaerő gárdája biztosítja. A vállalat rendelkezésére megfelelő számú és képzettségű szakember áll a kereskedelem, logisztika, szállítás, telepítés, üzemeltetés, karbantartás és szervizszolgáltatás elvégzéséhez. A Digital Kft. szerviz szakemberei végzik az új és a javított eszközök helyszíni kiszállítását, üzembe helyezését, rendszerbe állítását, az elsődleges hibaelhárítást, a felhasználó problémáira történő azonnali reagálást, valamint az alkatrész, szerviz- és cserekészlet raktározását. Informatikai rendszertámogató szolgáltatásaink révén szakembereink az üzemeltetett rendszerek teljes ismeretével bírnak, és akár rendszerszintű beavatkozásokat is tudnak alkalmazni szükség esetén, távfelügyeleti rendszeren keresztül.

A piacon működő legfontosabb gyártókkal a hosszú ideje meglévő partneri kapcsolat szerves részeként a Digital Kft. munkatársai folyamatos szakmai továbbképzésen vesznek részt, amelyek magukba foglalják a legújabb hardver és szoftver kiépítések és verziók, hálózatok, és komponensek kereskedelmi és technikai ismereteit.
Online HELPDESK szolgáltatásunk folyamatosan, a nap 24 órájában elérhető, s a beérkező bejelentések kiadása az illetékes szakembernek az informatikai rendszerben történő rögzítés után történik meg.

Nyilvántartási rendszereink segítségével az értékesített és szervizelt eszközök „életútja” végigkövethető, az egyes szervizesemények pontosan visszakereshetők. Ezek a rendszerek szakembereink munkájának támogatása mellett az ügyfelek számára is segítséget jelentenek az informatikai eszközpark tervezésében, hibastatisztikák, vagy akár nyilvántartások elvégzésében. A végrehajtott munka minden esetben munkalapon rögzítésre kerül, amelyet az ügyfél leigazol, és ez képezi az elszámolás alapját.
Több millió Ft-os raktárkészletünkkel több termék szállítását is azonnal tudjuk biztosítani, leszállítani. A napi üzemeléshez szükséges fogyóeszközöket (festékszalag, toner, tintapatron, speciális papírok, fóliák, címkék) általában raktárról szállítjuk.

Szervizünk az eszközök – beleértve harmadik fél által szállított eszközök – szerviztámogatását a garanciális és az azon túli időszakban is teljes körűen végzi.
A garancián túli szervizszolgáltatás ellátása általában átalánydíjas javítási és karbantartási szerződés keretében történik, de az eseti hibák javíttatására mód van szerződéses viszony nélkül is.

A garancián túli ügyintézés folyamata

Cégünk szervize természetesen az informatikai eszközök jótállási idejének lejárta után is Ügyfeleink rendelkezésre áll. A hibás eszközt bevizsgáljuk és amennyiben a javítást rentábilisnek tartjuk ajánlatot adunk a munka elvégzésére. Ha ez alapján nem kérik a javítást, akkor a bevizsgálási díjat kell kifizetni, ha a javítás megrendelésre kerül, akkor beszerezzük a szükséges alkatrészt és elvégezzük a munkát. Cserealkatrészként az eszköz gyártójának vagy külső (third-party) gyártó(k) termékeit alkalmazzuk, melyekre a gyártók által vállalt jótállási időt tudjuk.